matterhorn matterhorn
370
BLOG

Kompromitująca komunalizacja

matterhorn matterhorn Polityka Obserwuj notkę 7

 

 Komercjalizacja jest  formą prywatyzacji.Dlatego tez sędzia A.Matlak uzasadniając dzisiejszy wyrok w sprawie Komorowski-Kaczyński ani razu nie użyła słowa komercjalizacja. Przypomnę fragmenty z uzasadnienia:

"Sędzia Agnieszka Matlak, uzasadniając środowe postanowienie, mówiła, że Bronisław Komorowski opowiada się za komunalizacją, a nie za prywatyzacją służby zdrowia. Sąd nakazał komitetowi Kaczyńskiego sprostowanie wypowiedzi w TVP1, TVN a także w serwisie Polskiej Agencji Prasowej"

" Sąd podkreślił też, że również Platforma Obywatelska w obowiązującym programie wyborczym (z października 2007 r.) nie opowiada się za sprywatyzowaniem służby zdrowia, mówi tam natomiast o komunalizacji, czyli o przekazaniu placówek służby zdrowia samorządom."

A teraz zobaczmy co oznacza słowo "komunalizacja" w słowniku języka polskiego PWN

komunalizacja «przejmowanie prywatnego mienia przez gospodarkę komunalną

Skoro sąd uznał ze Komorowski opowiada się za komunalizacją to jako przyszły prezydent po objęciu urzędu powinien niezwłocznie przekwalifikować prywatne szpitale i przychodnie na własność komunalną.

Pisałem już o tym pod notatką red.Leskiego ale pan redaktor uznał,że to jest pomyłka.A ja uwazam ze to nie jest pomyłka .Sędzia Matlak mówiła o komunalizacji a nie komercjalizacji.A jeżeli mówiła o komunalizacji to albo nie wie co to słowo znaczy albo próbuje z nas zrobić idiotów.

matterhorn
O mnie matterhorn

To co zbudowałem za granicą stoi do tej pory to co w Polsce zostało zburzone przez złych ludzi .Zburzono mój zakład pracy zburzono mieszkanie a co najważniejsze zburzono moją nadzieję i wiarę na Polskę niepodległą i wolną Darmowe Aliasy, Darmowe Liczniki, Tester PageRANK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka