matterhorn matterhorn
457
BLOG

Rasizm w Izraelu

matterhorn matterhorn Polityka Obserwuj notkę 16

 

Rasizm w Izraelu? Powie ktoś,ze to niemożliwe.Tymczasem 14 czerwca w Jaffie doszło do stutysięcznej demonstracji ortodoksów brutalnie rozpędzonych przez policję izraelską.W ruch poszły pałki,kule gumowe i kopniaki

O co chodziło w tej demonstracji i protestach.Izraelescy Zydzi europejskiego pochodzenia uważają się za lepszych od afrykańskich Zydów i nie chcą, by ich dzieci chodziły do tej samej szkoły.Czy to nie jest przypadkiem rasizm? Czy też odmiana izraelskiego antysemityzmu?

Chciało by się powiedzieć rasizmem i antysemityzmem wojujesz od rasizmu i antysemityzmu giniesz.I jeszcze pytanie do chłopców hasbarowców .Co tak nagle cicho się zrobiło nikt nie pisze nie komentuje tych wielotysięcznych demonstracji .gdzie się pochowaliście?

A tu jeszcze jedno ze zdjęć z tych protestów

 

  

Tak wygląda polityka miłości i pokoju w Izraelu.Skąd ja to znam?

Więcej na stronie 

http://www.haaretz.com/news/national/riots-in-jaffa-as-ultra-orthodox-jews-protest-graves-desecration-1.296555

matterhorn
O mnie matterhorn

To co zbudowałem za granicą stoi do tej pory to co w Polsce zostało zburzone przez złych ludzi .Zburzono mój zakład pracy zburzono mieszkanie a co najważniejsze zburzono moją nadzieję i wiarę na Polskę niepodległą i wolną Darmowe Aliasy, Darmowe Liczniki, Tester PageRANK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka